Brezplačna dostava Za vsa naročila nad 70€ (Več )

Tel: +386 3 490 40 40Klic   |   Prijava

Pogoji Poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Spletno mesto Optimist.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem, ima obiskovalec možnost pridobiti uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa – Uporabniški profil oziroma pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko opravi nakup tudi kot gost, brez pridobitve uporabniškega imena in gesla. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine  in potrošnikom.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba TRGOVINE OPTIMIST  ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Spletne cene.  Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.

NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina Optimist omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu pošiljke)
  • nakazilo na račun Trgovine OPTIMIST (ponudba/predračun)
  • payPal (spletni servis za varno plačevanje s kreditnimi karticami in drugimi plačilnimi sredstvi)
  • kreditne in plačilne kartice (Sistem Braintree; Visa, Eurocard, Mastecard…)

CENE
Vse cene vsebujejo DDV. Nakup artiklov je možen ob registraciji v spletni trgovini ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med optimist.si in kupcem je v spletni trgovini optimist.si sklenjena v trenutku, ko je doseženo soglasje volj. S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za optimist.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Prečrtana cena je prejšnja cena artikla v spletni trgovini optimist.si in sicer najnižja cena artikla, ki jo je trgovec uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo znižane cene.

POSTOPEK NAKUPA:
1. Iskanje izdelka
Če želite poiskati določen izdelek, lahko to storite na dva načina:

  1. V zgornjem vrstici nad orodno vrstico MENI boste našli povečevalno okno IŠČITE PO IZDELKU, kamor napišete vrsto izdelka, ki ga želite iskati (npr. "denarnica") ali pa konkretno ime izdelka (npr. "Gipsy usnjena jakna"). Prikaže se eden ali več izdelkov, ki se sovpadajo z vnešenim iskanjem.
  2. V zgornjem meniju izberete glavno kategorijo artiklov, za katere se zanimate (npr. "POTOVALNI KOVČKI", ), in nato izbor še bolj omejite po danih podkategorijah (npr. "MALI POTOVALNI KOVČKI"). Pokazali se vam bodo vsi izdelki v izbrani kategoriji.

2. Izbira izdelka
S klikom na sliko izdelka se pokažejo podrobnejše informacije. Izberite pravo velikost in število kosov. Pritisnete gumb "V košarico". Artikel bo prestavljen v nakupovalno košarico. Nato lahko nadaljujete z nakupom drugih izdelkov ali pa preidete v košarico za dokončanje nakupa, kjer lahko preverite pravilnost  celotne vsebine naročila naročila vključno s količino in ceno ter morebiten popravek napak.

3. Način zaključek nakupa
Nakup lahko zaključite kot gost ali se registrirate. V primeru registracije se osebni podatki hranijo, kot je navedeno v naših “Pravna obvestila”, točka “Varstvo osebnih podatkov”

4. Podatki za plačevanje
V košarici izpolnite svoje kontaktne podatke in podatke o naslovu za pošiljanje.

5. Podatki o dostavi
V primeru da so podatki za dostavo različni od podatkov za plačevanje, na koncu točke “podatki za plačevanje” odkljukate možnost “dostava na isti naslov” in v točki “Podatki za dostavo”, naknadno vpišete podatke za dostavo.

6. Izberite način dostave
V tej točki izberete način dostave:

  1. Po povzetju, cena je 3,90 EUR z DDV. Pri nakupu nad 70,00 eur je dostava brezplačna.
  2. Imate tudi možnost prevzema pošiljke na sedežu našega podjetja. Blago morate prevzeti v roku 3 delovnih dni od prejema obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, v nasprotnem primeru se naročilo prekliče.

7. Možnosti plačila
Možnosti plačila so navedene spodaj. Sami izberete možnost, ki Vam najbolj odgovarja :

  1. PayPal plačilo – plačilo preko spletnega servisa PayPal
  2. Kredtine kartice - plačilo s kreditnimi karticami Visa, Eurocard, Mastercard ali Diners
  3. Plačilo na TRR (predračun) – Po zaključku nakupa na podani e-poštni naslov dobite predračun, katerega plačate na TRR našega podjetja. Po prejemu plačila na naš račun odpremimo pošiljko.
  4. Plačilo po povzetju – Z gotovino naš račun plačate osebju dostavne službe, katera dostavi pošiljko.

8. Blagajna
V tem koraku imate možnost pregleda svojega naročila – naročenega blaga, delnih in skupnega zneska za plačilo. V primeru da je vse pravilno z pritiskom na gumb “Potrdite naročilo” potrdite naročilo. Z potrditvijo naročila je pogodba z našim podjetjem sklenjena.

Do potrditve v blagajni “potrdite naročilo” naročilo ni potrjeno in lahko vedno odstopite od svojega naročila.

9. Račun za blago
Originalni račun za blago prejmete v pošiljki z naročenim blagom. Kopija računa se hrani v našem podjetju in lahko prepis pridobite s pisnim zahtevkom na naš naslov ali zahtevkom na naš elektronski naslov info@optimist.si

10. Preklic naročila
Po zaključku naročila na svoj elektronski naslov prejmete kopijo naročila. S sporočilom na naš elektronski naslov info@optimist.si imate možnost preklicati svoje naročilo. V primeru da smo vaše naročilo že oddali na dostavo, pri prejemu pošiljke le-to zavrnite. Pošiljka se bo vrnila na naš naslov in s tem je naročilo preklicano. V tem primeru kot kupec nimate nobenih stroškov z naročilom. V primeru kasnejšega preklica naročila, po prejemu blaga, morate ravnati v skladu z našimi splošnimi pogoji, “Vračilo blaga”.

POGODBA
Sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja Iztok Šeško s.p., v elektronski in natisnjeni obliki, dostop do nje je možen na sedežu podjetja oz. lahko stranka zahteva kopijo pogodbe pisno na naslov podjetja ali na e-mail info@optimist.si.

VRAČILO BLAGA
Kot kupec imate pravico, da kupljeno blago vrnete brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu oz. odstopu od pogodbe morate pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga. V tem primeru sami poravnate stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega izdelka. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži, razen če je artikel uničen, pokvarjen, poškodovan, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Če želite pridobiti obrazec za vračilo blaga oz. obvestilo o odstopu od pogodbe kliknite TUKAJ.

ODSTOP OD POGODBE

Po ZVPot-1 (Zakon o varstvu potrošnikov) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stroške vračila v takem primeru prevzame potrošnik sam. Za začetek odstopnega roka se šteje dan, ko potrošnik pridobi blago. Hkrati mora potrošnik blago vrniti najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora blago vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži, razen če je artikel uničen, pokvarjen, poškodovan, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@optimist.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov podjetja: Trgovina Optimist Iztok Šeško s.p., Mariborska cesta 128, 3000 Celje ali ga osebno prinese na naslov prodajalca.

V primeru odstopa od pogodbe nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnemo vsa prejeta plačila.
Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju na obrazcu iz te povezave ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.

UČINEK ODSTOPA OD POGODBE

Če odstopite od te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, prejeta od vas (z izjemo dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire vrste dostave, ki ni najcenejša vrsta standardne ponudbe z nami), brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo obveščeni o vaši odločitvi, da odstopite od te pogodbe. Takšno povračilo bomo izvedli z uporabo enakih plačilnih sredstev, kot ste uporabili za začetno transakcijo, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v vsakem primeru ne boste imeli nobenih taks, kot posledica takega povračila. Pridržujemo lahko, dokler ne prejmemo blaga ali ste predložili dokazila o vrnitvi blaga, kar nastopi prej.

Vrnite nam blago ali ga predajte brez nepotrebnega odlašanja v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh od dneva, ko nam sporočite umik iz te pogodbe. Rok je izpolnjen, če pošljete nazaj blago pred potekom 14 dni. Odgovorni ste za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki izhaja iz ravnanja, ki ni potrebno in je bilo ugotovljeno da ni v skladu z naravo, značilnostjo in delovanjem blaga.

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO ZA SKLADNOST BLAGA:
Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot-1, uveljavljate reklamacijo iz naslova skladnosti blaga, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazujete s potrdilom o dostavi blaga. Tako lahko uveljavljate svoje pravice na sledeč način:

  • če o napaki obvestite prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita

(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  • 1. potrošnik lahko zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga
  • 2. potrošnik lahko zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska

(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Potrošnik lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če napaka ni sporna, čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodimo kupčevi zahtevi.

Kot ponudnik pisno odgovorimo na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. V primeru, da uničimo ali izgubimo proizvod, ki nam je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, smo vam dolžni po vaši izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacijo lahko predložite podjetju na obrazcu iz te povezave.

V primeru odobrene reklamacije za skladnost blaga ste upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ste ga imeli v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot-1, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Izguba pravic: Pravice iz prvega odstavka 81. člena ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

DOSTAVA
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Artikli, naročeni na Optimist.si gredo na pot v čim krajšem času, praviloma še isti delovni dan za vsa naročila oddana do 13:00.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je pošta GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostava je predvidoma naslednji delovni dan. Dostava je predvidoma v dopoldanskih urah. Če v času dostave kupca ni na predvidenem mestu dostave bo dostavljavec pustil sporočilo, kjer bodo nadaljnja navodila.

Pri nakupu nad 70,00 eur je dostava brezplačna.

Strošek dostave je pri dostavi z GLS d.o.o. enoten za celotno Slovenijo in znaša 3,90 eur z DDV, ta strošek je končen strošek.

Poleg dostave na dom omogočamo tudi osebni prevzem pošiljke na sedežu našega podjetja Trgovina Optimist, Iztok Šeško s.p., Mariborska cesta 128, 3000 Celje. Naročilo je potrebno v vsakem primeru oddati z naročilom v spletni trgovini. Ko bo Vaša pošiljka pripravljena za prevzem Vas bomo obvestili po elektronski pošti. Dvig pošiljke je mogoč v delovnem času naše fizične trgovine, ki se nahaja v Planet Tuš Celje, in je usklajen z odpiralnim časom le tega. Prosimo Vas, da blago prevzamete v roku 3 delovnih dni od prejema obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, v nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.

Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
V določenih primerih lahko od uporabnikov spletne strani www.optimist.si zahtevamo osebne podatke, ki jih potrebujemo za normalno poslovanje. Primeri, ko potrebujemo osebne podatke, so kupovanje izdelkov v spletni trgovini na podlagi spletne registracije, sodelovanje v nagradni igri, obveščanje registriranih uporabnikov s promocijskimi gradivi in drugo. Vse osebne podatke varujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnika (Uradni list RS št. 59/99, 57/01), zato jih nikoli ne prodajamo, dajemo v najem, ali jih kakorkoli drugače posredujemo tretji osebi.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
  • pošiljatelj bo jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

AVTORSKE PRAVICE
Spletno mesto je v lasti podjetja Trgovina Optimist, Iztok Šeško s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

PRITOŽBE IN SPORI
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Iztok Šeško s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Želimo vam odlično nakupovalno izkušnjo in vas lepo pozdravljamo.

Naziv: TRGOVINA OPTIMIST IZTOK ŠEŠKO S.P.
Naslov: MARIBORSKA CESTA 128 , 3000 CELJE
DDV ID: SI95987142
E-mail: info@optimist.si