Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Spletno mesto Optimist.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem, ima obiskovalec možnost pridobiti uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa – Uporabniški profil oziroma pridobi pravico do nakupa. Obiskovalec lahko opravi nakup tudi kot gost, brez pridobitve uporabniškega imena in gesla. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine  in potrošnikom.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba TRGOVINE OPTIMIST  ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Spletne cene.  Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.

NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina Optimist omogoča naslednje načine plačila:

CENE
Vse cene vsebujejo DDV. Nakup artiklov je možen samo ob registraciji v spletni trgovini. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

POSTOPEK NAKUPA:
1. Iskanje izdelka
Če želite poiskati določen izdelek, lahko to storite na dva načina:

  1. V zgornjem vrstici nad orodno vrstico MENI boste našli povečevalno okno IŠČITE PO IZDELKU, kamor napišete vrsto izdelka, ki ga želite iskati (npr. "denarnica") ali pa konkretno ime izdelka (npr. "Gipsy usnjena jakna"). Prikaže se eden ali več izdelkov, ki se sovpadajo z vnešenim iskanjem.
  2. V zgornjem meniju izberete glavno kategorijo artiklov, za katere se zanimate (npr. "POTOVALNI KOVČKI", ), in nato izbor še bolj omejite po danih podkategorijah (npr. "MALI POTOVALNI KOVČKI"). Pokazali se vam bodo vsi izdelki v izbrani kategoriji.

2. Izbira izdelka
S klikom na sliko izdelka se pokažejo podrobnejše informacije. Izberite pravo velikost in število kosov. Pritisnete gumb "V košarico". Artikel bo prestavljen v nakupovalno košarico. Nato lahko nadaljujete z nakupom drugih izdelkov ali pa preidete v košarico za dokončanje nakupa, kjer lahko preverite pravilnost  celotne vsebine naročila naročila vključno s količino in ceno ter morebiten popravek napak.

3. Način zaključek nakupa
Nakup lahko zaključite kot gost ali se registrirate. V primeru registracije se osebni podatki hranijo, kot je navedeno v naših “Pravna obvestila”, točka “Varstvo osebnih podatkov”

4. Podatki za plačevanje
V košarici izpolnite svoje kontaktne podatke in podatke o naslovu za pošiljanje.

5. Podatki o dostavi
V primeru da so podatki za dostavo različni od podatkov za plačevanje, na koncu točke “podatki za plačevanje” odkljukate možnost “dostava na isti naslov” in v točki “Podatki za dostavo”, naknadno vpišete podatke za dostavo.

6. Izberite način dostave
V tej točki izberete način dostave:

  1. Po povzetju, cena je 3,40 EUR z DDV. Pri nakupu nad 70,00 eur je dostava brezplačna.
  2. Imate tudi možnost prevzema pošiljke na sedežu našega podjetja. Blago morate prevzeti v roku 3 delovnih dni od prejema obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, v nasprotnem primeru se naročilo prekliče.

7. Možnosti plačila
Možnosti plačila so navedene spodaj. Sami izberete možnost, ki Vam najbolj odgovarja :

  1. PayPal plačilo – plačilo preko spletnega servisa PayPal
  2. Kredtine kartice - plačilo s kreditnimi karticami Visa, Eurocard, Mastercard ali Diners
  3. Plačilo na TRR (predračun) – Po zaključku nakupa na podani e-poštni naslov dobite predračun, katerega plačate na TRR našega podjetja. Po prejemu plačila na naš račun odpremimo pošiljko.
  4. Plačilo po povzetju – Z gotovino naš račun plačate osebju dostavne službe, katera dostavi pošiljko.

8. Blagajna
V tem koraku imate možnost pregleda svojega naročila – naročenega blaga, delnih in skupnega zneska za plačilo. V primeru da je vse pravilno z pritiskom na gumb “Potrdite naročilo” potrdite naročilo. Z potrditvijo naročila je pogodba z našim podjetjem sklenjena.

Do potrditve v blagajni “potrdite naročilo” naročilo ni potrjeno in lahko vedno odstopite od svojega naročila.

9. Račun za blago
Originalni račun za blago prejmete v pošiljki z naročenim blagom. Kopija računa se hrani v našem podjetju in lahko prepis pridobite s pisnim zahtevkom na naš naslov ali zahtevkom na naš elektronski naslov info@optimist.si

10. Preklic naročila
Po zaključku naročila na svoj elektronski naslov prejmete kopijo naročila. S sporočilom na naš elektronski naslov info@optimist.si imate možnost preklicati svoje naročilo. V primeru da smo vaše naročilo že oddali na dostavo, pri prejemu pošiljke le-to zavrnite. Pošiljka se bo vrnila na naš naslov in s tem je naročilo preklicano. V tem primeru kot kupec nimate nobenih stroškov z naročilom. V primeru kasnejšega preklica naročila, po prejemu blaga, morate ravnati v skladu z našimi splošnimi pogoji, “Vračilo blaga”.

POGODBA
Sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja Iztok Šeško s.p., v elektronski in natisnjeni obliki, dostop do nje je možen na sedežu podjetja oz. lahko stranka zahteva kopijo pogodbe pisno na naslov podjetja ali na e-mail info@optimist.si.

VRAČILO BLAGA
Kot kupec imate pravico, da kupljeno blago vrnete brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu oz. odstopu od pogodbe morate pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga. V tem primeru sami poravnate stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega izdelka. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v original embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja, z zakonom ZVPot 43.č člena.

Izjeme pri vračilu blaga:
Naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne morete vrniti v naslednjih primerih:

Če želite pridobiti obrazec za vračilo blaga oz. obvestilo o odstopu od pogodbe iz petega odstavka b43d člena ZVPot, kliknite TUKAJ.

ODSTOP OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate kot potrošnik pravico, da v 14 dneh obvestite podjetje, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem vas bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena zakona ZVPot. 

V primeru odstopa od pogodbe nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnemo vsa prejeta plačila.
Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju na obrazcu iz te povezave ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.
Šteje se, da ste kot potrošnik podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Natančnejše določbe Zakona o varstvu potrošnikov glede pogodb, sklenjenih na daljavo in pogodb, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov najdete TUKAJ.

UČINEK ODSTOPA OD POGODBE
Če odstopite od te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, prejeta od vas (z izjemo dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire vrste dostave, ki ni najcenejša vrsta standardne ponudbe z nami), brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo obveščeni o vaši odločitvi, da odstopite od te pogodbe. Takšno povračilo bomo izvedli z uporabo enakih plačilnih sredstev, kot ste uporabili za začetno transakcijo, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v vsakem primeru ne boste imeli nobenih taks, kot posledica takega povračila. Pridržujemo lahko, dokler ne prejmemo blaga ali ste predložili dokazila o vrnitvi blaga, kar nastopi prej.

Vrnite nam blago ali ga predajte brez nepotrebnega odlašanja v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh od dneva, ko nam sporočite umik iz te pogodbe. Rok je izpolnjen, če pošljete nazaj blago pred potekom 14 dni. Odgovorni ste za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki izhaja iz ravnanja, ki ni potrebno in je bilo ugotovljeno da ni v skladu z naravo, značilnostjo in delovanjem blaga.

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO ZA STVARNE NAPAKE:
Napaka je stvarna:

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavljate reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazujete z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Tako lahko uveljavljate svoje pravice na sledeč način:

Če napaka ni sporna, čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodimo kupčevi zahtevi.

Kot ponudnik pisno odgovorimo na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. V primeru, da uničimo ali izgubimo proizvod, ki nam je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, smo vam dolžni po vaši izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu.

V primeru odobrene reklamacije za stvarno napako ste upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ste ga imeli v primeru spletnega nakupa.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo. 

DOSTAVA
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Artikli, naročeni na Optimist.si gredo na pot v čim krajšem času, praviloma še isti delovni dan za vsa naročila oddana do 13:00.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je pošta GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostava je predvidoma naslednji delovni dan. Dostava je predvidoma v dopoldanskih urah. Če v času dostave kupca ni na predvidenem mestu dostave bo dostavljavec pustil sporočilo, kjer bodo nadaljnja navodila.

Pri nakupu nad 70,00 eur je dostava brezplačna.

Strošek dostave je pri dostavi z GLS d.o.o. enoten za celotno Slovenijo in znaša 3,40 eur z DDV, ta strošek je končen strošek.

Poleg dostave na dom omogočamo tudi osebni prevzem pošiljke na sedežu našega podjetja Trgovina Optimist, Iztok Šeško s.p., Mariborska cesta 128, 3000 Celje. Naročilo je potrebno v vsakem primeru oddati z naročilom v spletni trgovini. Ko bo Vaša pošiljka pripravljena za prevzem Vas bomo obvestili po elektronski pošti. Dvig pošiljke je mogoč v delovnem času naše fizične trgovine, ki se nahaja v Planet Tuš Celje, in je usklajen z odpiralnim časom le tega. Prosimo Vas, da blago prevzamete v roku 3 delovnih dni od prejema obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, v nasprotnem primeru bo naročilo preklicano.

Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
V določenih primerih lahko od uporabnikov spletne strani www.optimist.si zahtevamo osebne podatke, ki jih potrebujemo za normalno poslovanje. Primeri, ko potrebujemo osebne podatke, so kupovanje izdelkov v spletni trgovini na podlagi spletne registracije, sodelovanje v nagradni igri, obveščanje registriranih uporabnikov s promocijskimi gradivi in drugo. Vse osebne podatke varujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnika (Uradni list RS št. 59/99, 57/01), zato jih nikoli ne prodajamo, dajemo v najem, ali jih kakorkoli drugače posredujemo tretji osebi.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

AVTORSKE PRAVICE
Spletno mesto je v lasti podjetja Trgovina Optimist, Iztok Šeško s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Pridržujemo si pravico do napak in napačnih objav.

PRITOŽBE IN SPORI
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Iztok Šeško s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Želimo vam odlično nakupovalno izkušnjo in vas lepo pozdravljamo.

Trgovina Optimist, Iztok Šeško s.p.